Adiyaman Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Adıyaman Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Adıyaman hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Adıyaman ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Adıyaman 82. Yıl Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Besni Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Çelikhan Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Doğum Ve Çocuk Bakım Evi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Gölbaşı Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Kahta Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Adıyaman Tut İlçe Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz

MHRS RANDEVU SAYFASI

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020