Amasya Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Amasya Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Amasya hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Amasya ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Amasya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi mhrs Randevu Alma
Amasya Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Amasya Kadın Doğum ve Çocuk Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Amasya Merzifon Kara Mustafa Paşa Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Amasya Sabuncuoğlu Şerefeddin Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Amasya Suluova Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Amasya Taşova Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğnizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020