Antalya Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma

Antalya Devlet Hastanesi MHRS Randevu alma


Antalya hastanesi+mhrs+randevu+alma
Bağlantıdan Antalya ilimizde bulunan şu Hastanelere MHRS Randevu sistemi MHRS giriş sayfası ile mhrs online internetten randevu alabilirsiniz.
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
x Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi mhrs Randevu Alma
Antalya Elmalı Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Antalya Finike Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Antalya Kaş Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
Antalya Korkuteli Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma
x Antalya Kumluca Devlet Hastanesi mhrs Randevu Alma

ÖNEMLİ: MHRS Kaydınız Yok İse Mutlaka 5 Adımda Üyeliğinizi Gerçekleştiriniz (GEREKLİ)
1.Adım - Öncelikle aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.
2.Adım - Açılan Sayfadan Randevu Alma, AL'ı Tıklayınız.
3.Adım - MHRS Giriş penceresinin sol alt köşesindeki " Yeni Üyelik " butonunu tıklayarak üyeliğinizi gerçekleştiriniz.
4.Adım - Üyelikte belirleyeceğiniz şifre ve T.C.Kimlik no ile Randevu alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
5.Adım - Bundan sonra aynı şifre ile işlem yapacağınız için şifrenizi unutmayınız
Not:Randevu Alma, günü 30'dakika önce Randevu Alma, aldığınız hastanede bulununuz
BURADAN

Son içeriklerimiz:

3 © 2011 - 2020